måndag, januari 14, 2008

julgrannen

abuabu och hans lillesyrra ringer på: grattis embryo

oj men vad är det för något det undrar jag nu yo

det är våran julgranne säjer abuabu

eftersom säjer lillesyrran: nu är glada julen slut slut slut

jaha men varför ska jag

eftersom du är min bästa vän embryo säjer abuabu

men en gammal julgranne och jag fyller inte alls år eller någonting alls

nej men du är min bästa vän och det är därför

jaha

eftersom säjer lillesyrran julgrannen har varit vår bästa vän hela julen

så då tänkte vi att du kunde få ha honom nu: ni är som gjorda för varandra ungefär lika långa och ett slags glädjespridare

åh tack

men till nästa år igen säjer lillesyrran kommer han tillbaks igen för det har han lovat

jag också säjer embryo: jag kommer alltid tillbaks igen det säjer jag nu

yo