onsdag, maj 25, 2005

solskensdagarna

yo

nu kommer sommarn, majjen säjer yo embryo du måste
skriva om sommarn embryo du måste skriva om vad du ska
göra på sommralovet embryo du måste stvara rätt okcså

yo majjen jag stavrar så gottsom jag kan yo det säöjer jag nu yo

på sommrarn ska jag hänga vid vattnet i badbralllorna okcså
snacka med tjejorna och mina pollare abuabu och domsom är
mina polare okcså mister svensk min gammla
mobbo miffo och min brolla och hans kompispolare domfår
hgänga på om han inte doffar till mej alltisåhårt det säjjer jag nu yo

och majjen säjer men skriv lite om naturen också embryo

vad är naturen det undrar jag nu majjen? en skitig badplats en ölburk
i en hög ölbukrar en södnerslagen husvagn och nåra som sitter och
ser flumriga u i cenntrum är det naturen majjen yo det unndrar jag nu