fredag, april 20, 2007

ett helt nytt kapitel

yo

farran har börjrat skrivra sina mumleoarer han sittrer i tevedefotöljen okcså blundrar med en mikcrofon okcså mumleoerar: jag remembrer när jag föddres okcså jag kan minnras hur farran lyftre upp mej i ljuset okcså morran som sa: den där ska hetra frank det säjer jag nu yo

frank

yo

morran står okcså med en spektakcel i handen också snikcrarbrallror

frank

okcså farran: yo

är du vaken frank det undrar jag nu

ibland måste man försjunkcra i sej själv i sej själv okcså hittra sej själv i sej själv det säjer jag nu yo

ibland måste man okcså spektakcla väggrarna okcså taket eftrersom övrervåningnen oxpledoradre det säjer jag nu yo

var tid har sin tid det säjer jag nu yo

men har du hittrat dej själv i dej själv frank det undrar jag nu yo

om jag ska vara frank: nej det säjer jag nu

yo