torsdag, september 11, 2008

tvättsvampen

yo farran: vad hänger

herregudrun ser du inte det

bilen hinken löddret slangen: aha

ska du stjälpa till eller

nej nej: jag är på väg till sverkcer vi ska lösa krossord

du kunde grå in garaget okcså hämtra tvättsvampen eftersom det är hög tid för den nu

tvättsvampen det undrar jag nu

ja den är gul

gul

med liksom porer i

porer

som en ost

en ost: ska du tvättra bilen med en ost

hemskct kul: hämtra svampen är du rar

men jag ska hem till sverkcer: vi ska brygga en partikelaccelerator okcså återskrapa slaget vid little big bang

bra: men hämtra svampen först eftersom jag står här okcså blir dyblöt

svampen

ja: tvättsvampen

var har du den då

i garaget under bakom innanför bredvid jag vet inte i någon lådkartong inuti någon kartonglåda

jahapp: jag hittrar den inte

allt ska man behövra göran själv: den liggrer ju på hyllan där

men jag hittrade den här

vad är det det undrar jag nu

min gramla trehjuling: den funkrar fortfarande

herregudrun embryo: det är bara ett vrak

nej nej: lite hejom fejom bara så är den som splitter

men du kan inte

jorå: så här kort var allting när jag var kort

embryo

vad är det farran det undrar jag nu yo

nu är du verkligen ute okcså cyklar det säjer jag nu

yo