söndag, februari 08, 2009

skokartongen

tjenare embryo

hej hej

vad har du under armen det undrar jag nu

en skokartong

ja men det ser jag ju: men vad är det i kartongen

i kartongen

ja

den här

ja

i den

ja ja

njae: det kan jag nog inte

men snälla: vi är så nyfikna

njae: jag ska hem med den och

men kan du inte berätta: du har alltid så kul grejer för dej

njae det kan jag nog inte

är det ett litet djur

njae: det kan jag inte avslöja

snälla embryo: är det en rolig historia

njae: inte precis men

en dikt: säj att det är en fin dikt

njae

nu vet jag vad det är nu vet jag vad det är

vet du

jajemen

vad är det då det undrar jag nu

ingenting

ingenting

yep: öppna får du se

okej: nähä

vad var det vad var det det undrar jag nu

inte ingenting

men vad var det vad var det

ett par skor det säjer jag nu

yo