onsdag, juni 08, 2005

bloograrsnackarna

yo nu kommer flodskrivarnaut ur sina gabberober med alla sinnna fina ord och sånt och så söjjer dom nejenjet nej nej nej inte embryo du kann ju inet fromulrerra två olika tnackar på samma gata nejnej du får innte något betyg du får inget jobb du får ingen pc du får barar låna din brollarnas pc ochså får du bo hos morran och


farran i tiotusne år vilcken nackspätrr man får okcås får du sitta på dina hännder och kollra på dvde men inte några ricktigt bar dvde mest såna som suger som hanndlar om uundnerliga gubbar och sånt som är svartvita i myskolimysko ställen där man inte prattar med varandra och alla heter ingmar ingmar och har världens mesta ångest som verkeligen kännns som dom gör ont okcås säjer dom nejnej emnryo nu fårdu facktiskskt vara tyst när alla andra prattar du får vänta på dina tur du får alldri gnågon tur embryo för du är en loser så nu ska ni lyssna på flodskrivet det är som en flod av tårrar ur mitt öppnade bröst raktner i internett som är som en flod som fångar alltining också det ärä bara att fluta med osm ett littet skräp i floden högtstupp man gungar och flytrer och solen ser alllting det är solen som är min kompis och abuabu mobbo farran morran dom allihop min bro okcså men när man flytrer i skräpfloden så är man ensamm varje liten
flytare i skräpet som knackrar och knixrar är ensamt nuska jag gå ut med pollaran och spela boll jag fattrar innte hur det ska gå jag är så trött det säjer jag nu yo