onsdag, juni 01, 2005

kedjebrev människoböcker

yo

det här var lite annrlundare

antal böcker jag äger:

ho ho det undrra jag nu yo, majjen har snottt tillbacks matteboken för han säjer
embryo du är för dumi huvudet ho ho det säjer jag nu på muggen
på muggen har vi en bunnt men dom tidningarna nej dom räknar vi inteingenting
teflonkatlalogen
årets kokbok som morran fick för sen blevde det bätttre mat yo
jag läste en boksom hanndlar om en indian men jag minns inte var den är


senaste boken jag köpte:

ho ho inte jag intedet säjer jag nu om man
inte räcknar dvde för dte var pörl harbour

senaste boken jag läste:

embryo är ingen bok jag minns inte det var indianboken
kanske mendet var i typ fyran kanske trean dom jagade
bufflar det var sofft okcså var det vilda fajter
ellr
täncker jag på filmen på dvde med kevinn kostener dansar med vargen yo
jag minns inteingenting om ingenting

fem böcker som betyder mycket för mig:

om morran och farran och min bro och min kommpis abuabu och
och jag själv embryo var böckrer
då skulle jag skriva dom och mej
men männoskor är inga böcker eller är dom
människoböcker

be fem personer själv skriva om sina böcker:

hurgör man jag kan inteingenting får fråga majjjen eller surrfa yo och frågra

annars tar jag domhär:

1 kugnen
2 emnimen
3 abuabu min kompis fast hankan inte läsa ho ho det säjer jag nu
4 zlatan
5 okcså henke larsson

finns det fler personer än dom kungarna det undrar jag nu yo?

nu måsste jag sova tretusen år helt färdig det säjer jag nu yo