torsdag, september 07, 2006

världskartan övrer hela jordklotsen

abuabu okså sverkcer okcså embryo vi har samlats nu övrer attlasen okcså en kopp

ellrer tre olikca kopprar eftrersom abuabu nej det är mer ett glas en burkc han drikcer cokelikola rakct ur

okcså sverkcer drikcer bara te med en skuggra mjölkc eftrersom sherlokc holmes

okcså embryo drikcrer mykcet väldeligt starkct kaffe det var hejarns hur gjör man när man bryggrer dom här sakrerna nu ska vi resra jorden strunt här kommrer det att gå i espressofart det säjer jag nu yo

lampan lysrer övrer hela världnen det säjer jag nu yo

sverkcer föreslår tyskcland han vill tittra på vmarenorna

men det har vi ju rednan hjort sverkcer

ja men det var roligt

var det

ja

regn auotbhahn okcså nattöppena motrorvägskáfeer okcså skyltrar skyltrar düsselkorv hammaburjare

abuabu bläddra upp någnonstans någnon platts någnonstans någnonvart i asien okcså säjer att han har härstammrar därifrån det säjer jag nu yo hans farrfarrfarrfarrs farra var elefantskötrare

jaha du okcså det ska man

javisst

ja du påstrår inte att han var muhahajajhardaja i alla fall

jo det var han okcså det säjer jag nu muhajajajhardaja av indijen någnonstans i indijen

jaha du okcså det ska man

yes sahib

men varfrör just dit det undrar jag nu yo det är väldeligt varmt okcså väldeligt långngt bort okcså blir man väldeligt lätt väldeligt magsjuk det säjer jag nu yo

är du rädd för det annrorlunda det undrar jag nu yo

nej men föresikctig när det handelar om maggen det säjer jag nu yo

så vart trykcer du

usa

usa

yes

new yo det säjer jag nu yo long fransksisko los englese texas holdem betroit detroit filalfdelfia bostongurkca ketchup senap hammaburjare av världsklass mcrånalds hjärta mörkcrets hjärta

usa herrejesus det är som att åkra rakct in i mission impossible fyra det säjer jag nu yo okcså hämtra hem skratten okcså

men tänkc säjer sverkcer om vi mötrer batman återkomstnen

javisst säjer abuabu ellrer om dom sprängnrer alltihopa i lufften i lufften man vet ju hur det är där där dom är dom där

amerikcanrarna

fast att få drikcra en cokelikola på fast markc mitt i prikc i lost vegas okcså klivra in på disneyland okcså få skakra hand med kallejankca himself

ja okcså musse pigg det säjer jag nu yo

okcså pluto det säjer jag nu mitt i planeten hello pluto

okcså nu underar jag om piff okcså puff okcså är utkläddra eftrersom dom är så väldeligt mykcet mykcet mindre än dom andera disneyfigrurerna

det är sådnant vi får redra på när vi får redra på sånt där det säjer jag nu

yo