måndag, september 17, 2007

ett år vid makten

yo embryo

yo

hur tjänst det nu efter ett år vid makcten det undrar jag nu yo

åh det tjänst kanon

kanon det undrar jag nu yo

jag har blivit rikare som bara den: flunderar på att brygga om villan lite som jag vill

rikare det undrar jag nu du har ju samma gammela paltor som vanligt

jo jag är rikare eftrersom ingen skratt på ingnenting längre

men du ägrer ju inte ett något

nej just precis inte har jag blivit fattigrare heller: den som inte har slipprer det säjer jag nu yo

något mer som du trykcer har blivit annorlunda

det har blivit billigrare att ha betjänter okcså det flunderar jag på att skaffra mej: hallon där jag skullre vilja ha min skojtra strykt

okcså har du någnon skojtra embryo det undrar jag nu yo verkeligen

nej men jag har ett grott humör

vad ska händra i fortsättningen det undrar jag nu yo

åh vi fortsättrer på den inslagna vägen: ingen mer skratt

yo

okcså ska vi förstås brygga enorma rymdraketer okcså klona oss själva okcså brygga robotármeer okcså kolonisera världsrymdnen det säjer jag nu yo

spännandre

ja man måste passra på medan man sittrer vid sprakarna: jag tänktre okcså att vi skulle rädda jordklotsen okcså se till att allan slutrer fred med allan okcså allan är snälla mot allan barn okcså att allan orättvisor utplånas okcså girighet snålhet egoism okcså kanske kanske att vi stängrer av reklamtevede eftrersom jag orkar inte se det längre: jag menrar hur mångnga hårfärgjer kan man ha på en skalad banan det undrar jag nu yo

takc då embryo okcså lykca till

vill du ha en kaka jag har bakrat dom själva man kan både ha dom okcså ätra upp dom det säjer jag nu yo