lördag, september 15, 2007

höst

okcså abuabu okcså sverkcer okcså brollan okcså embryo står okcså väljer dvdeflimmer i dvdebutikcen: det är likadant varje höst

jag trykcer att vi tar en actionkomedi

jag trykcer att vi tar en actionthriller

jag trykcer att vi tar en thrillerkomedi

jag trykcer att vi tar en dramathriller

jag trykcer att vi tar en romantiskc thrillerkomedi

jag trykcer att vi tar en romantiskc äventyrskomedi med lite drama okcså

jag trykcer att vi tar en trillerromantiskc dramakomedi

jag trykcer att vi tar en dramaromantiskc actionthrillerkomedi

jag trykcer att vi tar en klassikrer en skräkcisthriller

jag trykcer att vi tar en actionromantiskc äventyrsthriller

jag trykcer att vi tar en thrilleräventyrsromantiskc actiondramakomedi

jag trykcer att vi tar en splatterrysare det säjer jag nu yo med komedi

jag trykcer att vi tar en thrillerrysare utan alls komedi alls

jag trykcer att vi tar en krigsfilm där allan dör

jag trykcer att vi tar en klassikrer som är jättelång det säjer jag nu yo okcså svartvit

jag trykcer att vi tar en tevedeserie som är ännu längre än du någonsin kan säja

jag trykcer att vi tar en thrillerrysarkomediactiondramakomediäventyrsdokumentär

jag trykcer att vi tar en rysarkomedidramaäventyrsskräkcisactionromantiskcdokumentärthrillersciencefictionkrigsfilm där allan utom luke skywalker dör

okcså hyr vi djungelboken som vanligt

eftrersom baloo björnen det säjer jag nu

yo