fredag, april 18, 2008

hyrfilm

yo embryo

ja hej hej

hur är läget det undrar jag nu

jo tack

har du hyrt en film

jepp

vilken

hur så

hur så hur så

ja: varför undrar du

åh man vill ju veta vilken av alla flimmer du har hyrt: det hör ju till liksom

jaha: men det vill jag inte berätta

vill du inte: varför inte

åh: det kan jag inte säja

men embryo: vi vill ju veta det fattar du väl: alla undrar

jaha

är det en komedi

nja: jag vill helst ha den för mej själv

men det finns ju så många flimmer vilken är det du har hyrt det undrar jag nu

lyssna: jag har rätt till ett privatliv

vaddå: är det porrfilm

obsalut inte

men varför kan du inte säja

eftersom ibland måste man dra en gräns: jag har rätt till ett eget liv där jag hyr min egen film och köper mitt eget godis och min egen läsk och går hem till min egen dvdespelare och laddar in min egen dvdefilm och lägger upp mina egna fötter på mitt eget soffbord och lutar mej tillbaks i min egen soffa: du behöver inte veta

jaha: nähä

det är obsalut ingen komedi: tillvaron är inget skämt

nähä: jaha

vi kanske ses det säjer jag nu: hej

yo