torsdag, augusti 25, 2005

contry and resten

yo morran

kommrer du hem redan embryo säjer morran har du slutrat skolkan

vi hadde bara frilufts hadde ingen masäck spragng villse i orentiereingen också plöttsligt var jag hemma det var lustigt det säjer jag nu yo

ok

vad är det för musick du splear morran

spelar det någnon roll embryo retas du med din gammla morra embryo

nejnej det svänger morran är det bra musick att jymmpa till tyckrer du okcså
eftrsrom mooran har sina tajjts också sportgreher jymmpaskor okcså hårband
också står hon i vradragstrummet och typ strercthar

jorå embryo det är fin jymmpamusick gjör några armhävningnrar det behöver du

skoja inet morran det säjer jag nu men vad är det för musik det undrar jag nu det slammrar skönt

det är contry and resten

covbojmusik det säjer jag nu nejtack för mej jag grår in i mitt rum också stängrer jag dörren och kör emnimnen och surrfar bloggrar man kan aldrig få nog det är starka grejor i blodet som sjungnger: hip hop hip hop

men contry hadre en fiol som rev skönt det säjer jag nu dte gnisslrar rakt in i hjärnkontroret hur stort är det kontroret är hjärnans innuti oändligt det undrar jag nu yo