fredag, augusti 26, 2005

disneydvde uppföljaren

den lila sjönjugnfrun hur bra var den på en skalad banan havet e djupt havet e djupt

det var den lilla lusstiga krabbran det

det är alltirid en liten lusstig med en apa en matta en kaffekopp en litren drake en mogwli

vilcken är den allra bässta och rolrigaste lilla lusstiga som är med i en disneydvde det undrar jag nu yo

i bröjnbröder är det två lusstiga men dom är inte små lusstiga utan stora älgjar dte säjer jag nu

fast en litren björn är med fast han är en av brödrerna fast den minsta han hetrer kåda det är en rejällt sorgerlig historia

det är ofta sentimnentalt i disneydvde man får hålla i sej det säjer jag nu yo jag gråtrer inte jag grät inte nejnej man går ut också äh jag måste gå på

mitt när det är som sorgerligast embryo

jaja men jag måsste gå på