måndag, augusti 15, 2005

mcrånalds

yo

min kompis abuabu han jobbrar på mcrånalds han trivs

vi är glada för hanns skull förstås det säjer jag nu det är därför det är daggs att hällsa på honom på jobbret

jag också min kompis mobbo vi hälsar på abuabu kom in kom på mcrånalds så bjuder vi på varsina ballongnger också en liten mugg kaffe

yo abuabu shchyst men kaffe går inte att drickra

lyssna vi har artontusen olikca sorter bränt kafffe kokt kaffe kaffe med mjölck utan mjölk mjölck utan kaffe kaffe också mjölck som är kok kokt mljölkc dom har kaffe med chocklad i vad är dte för kaffe

jag vill hellre ha en hammaburjare

yoembryo dom kostar en tia

men du kan väll vara schshyst abuabu vi är ju alla dina kompisar

nejnej man måsste ju leva man kan inte ge borrt alltning ingenting hur skullre det se ut

en tia kan du lånra mej

nejnej

men du jobbra på mcrånalds du har pengngar abuabu

världen är orättvis embryo det säjer jag det måsste du lära dej

ok men bara om jag får en hammaburjare din snåljåpp