måndag, februari 12, 2007

dantes pik

yo

I SOM TRÄDRER HÄR IN PASSA ER JÄKLIGT NOGA DET SÄJER JAG NU YO

okcså dante okcså hans flöjelslagrare knallrar rakct in utan att passa sej det minsta: hejsan svejsan var har vi hamnat det undrar jag nu yo

det är jag som är embryo det säjer jag nu yo

här är ju hett som i säjer dante okcså börjrar viftra med sin pik

passarej noga viftra intre med den där eftrersom det är lätt att man snubblrar

okcså dante: aaaaaarghlieri

oj han ramladre ner någnonstans abuabu dra upp den stakcarn det säjer jag nu yo okcså gje honmon någnonting att ätra okcså att drikcra

okcså dante: aaaaaarghlieri

ojdå var det för hett det säjer jag nu yo det var kankse för mykcet tjili i

okcså dante: dra ditt pepparn växser det här är ingngen komedi det säjer jag nu yo

okej förlåt

var är ni för en krets det undrar jag nu yo

ja vi vi är embryo okcså hans kompisrar

vilkcet är ert straff det undrar jag nu yo

straff

yo

åh det är väl att tittra på rikctigt dåligra dvdeflimmrer som man inte minskc någnonting av alls efteråt annat än en mysko titel okcså att alltning oxpledorar i slutet det säjer jag nu yo

vilkcet öde öde

ja här händrer inte mykcet det säjer jag nu

yo