onsdag, februari 07, 2007

jästbloggraren

yo

hej jag hetrer flip okcså jag är strutsministrer i landet ibland

det här är all min deg okcså det här är min jord mitt folkc som jag ska styra lite hur som helst: här ska dom bro här ska dom jobbra det gnällrer att härskca över dom på ett filurigt lurigt sätt utan att dom märkcrer det: tjenare tjänare hur mår du

sisådär jag väntrar på dokctorn det säjer jag nu yo

ojdå stakcrare om du tittrar åt andera hållet ska jag bara sälja det här sjuka sjukhuset

tjenare tjänare röstra på mej okcså allan nya gammela arbetrare får det genast mykcet bättre det säjer jag nu yo

ojdå gikc ni på den lätta

vad sa ni ni gammela strutsar som sittrer där okcså matrar druvor

jaha var det ni som bryggde alltning okcså betalradre det med ert svett okcså era skratter vad bra jobbat då blir ni väl gladra att se hur billigt okcså snabbt man kan sälja alltihopa är det någnon av er som vill köpra en bankc eller ett sjukhus det undrar jag nu yo

jaha jaså ni har inte råd ni har sänkct pension så synd så synd det säjer jag nu yo

då får jag väl köpra det själv det säjer jag nu yo en bankc kan varan bra att ha om man blir arbetslös endera dagen det säjer jag nu yo ellrer ett sjukhus om man blir krasselig

men vad ska vi göran med allan pengrar som blir övrer när vi har sålt alltning det undrar jag nu yo

tja jag skullre kunna tänkcra mej att brygga någera vikingrabyar ellrer skyskrapror lite var som helst där det inte passrar alls det säjer jag nu yo