torsdag, juni 07, 2007

trevlig

det var fred som började

han kom hem eftrer sin pilgrimsvandering okcså var så där

farran frågrade: var har du varit egjentligen

åh lite här okcså var jordklotsen är en fantastiskc plats

jaha

får man hjälpa till med diskcen eller

javisst men ni brukrar inte presis

vilkcen trevlig klänningng du har morran är den nyinköpt

takc med nej den har jag haft ganskca

vilkcet underbart väder det är idag

ja om man grillar ökenhetta är det väl okej det säjer jag nu yo

ska jag klippa gräsmattan kankse

nej det behövs inte alls

är det inte någnon som behövrer hjälp med någnontingng vad säjer du embryo ska jag hjälpa dej med läxsorna

jag grår inte i skolkan just nu brollan

nehej men då kan jag hjälpa dej med någnontingng annat det kliar i fingrarna

takc men nej takc

okej men då grår jag över till julgrannen okcså frågrar om inte dom behövrer hjälp med någnonting det säjer jag nu yo

gör det gör det

okcså sednan kan jag fortsättra gatan ned

gör det gör det

okcså är det ingngen som behövrer min hjälp så fortsättrer jag vidrare okcså hela tiden med ett fingrer i vädret okcså en komplimang

jaha

eftrersom det är gratis att vara medmenniska

det är sant det är okcså helt gratis att vara tyst medan vi ser på fotboll det säjer jag nu yo