måndag, februari 18, 2008

ëmbryo

vad gör du embryo det undrar jag nu yo

åh just ingenting: jag ligger i startgroparna för ett nytt projekt: ëmbryo

jaha: oj

ja jag ska bli arrogant och okunnig och hävda att jag alltid har rätt och trampa på dom som redan ligger

jaha: oj

jag ska bli råegoist

jaha: oj

människan är starkast när hon är själv och vår enda helt naturliga förmåga är köplusten: allting ska ha ett pris och det ska vara dyrt och det som ingen köper kan man glömma för all framtid

jaha: oj när drar det här projektet igång det undrar jag nu yo

åh det kan nog dröja jag måste ha ett startkapital först det säljer jag nu yo: hur mycket bjuder du

för vaddå

för att finansiera mitt nya projekt: ëmbryo

inte ett rött öre

nähä: då blir det ingenting

jaha: vad gör du istället då det undrar jag nu yo

åh jag hänger väl kvar här som vanligt utanför dvdbutiken och gör ingenting särskilt mer än håller upp ett finger då och då i luften och känner av tidens ström: så här