lördag, oktober 18, 2008

flumskolan

hallon embryo: hur är läget

toppen: jag är botten

det låter inte så kul

jorå: jag är sämst i klassen i allting

ojdå: blir du inte lessen det undrar jag nu

nej nej: jag kan inte bättre

fick du några betyg det undrar jag nu

obsalut: helt värdelösa allihop

tråkigt

nej nej: jag är glad att jag inte går i en flumskola

jaha

jag är glad att dom andra är bättre än jag och att dom känner att det lönar sej att vara begåvad och flitig

men kan du inte jobba hårdare du också

nej nej: någon måste ju var sämst det är själva poängen

är du inte bra på någonting det undrar jag nu

obsalut: jag är en hejare på rymden och på fotbollsvm

men där ser du

fast vi får inga betyg i gravitationslära och svarta hål eller brasiliens laguppställning 1958 det säjer jag nu

yo