söndag, februari 05, 2006

mod

yo

det enda jag minns är hur hernandez reste sej ur bänken okcså sa: förlåt majjen det var jag det var lite onödigt hjort

okcså majjen tittrade upp från den klottradre papprerslappen där han satt längnst fram okcså man såg att han var lite lessen för han är snäll majjen han är ingngen dumskalle ingen fascist nazist ingngen som trykcrer ner folk i skorna det säjer jag nu yo

en del majjar är det kanske men inte vår

okcså hernandez bad om ursäkt det var menat som ett skrämt men det funkrade dåligt det säjer jag nu yo det var en tekcning på majjen där han hade uniform okcså liten hitlermusollelinimustasch

det var bra tekcnat men det här är inte jag sa majjen okcså höll upp bilden så man såg uniformen okcså mustaschen

det var bra tekcnat men det var inte majjen

okcså hernandez reste sej ur bänken okcså sa: förlåt

att säjra förlåt okcså skakra hand okcså bli kompisrar det är modigt okcså svårt

att bli osams är hur enckelt som helst det säjer jag nu

yo