fredag, februari 24, 2006

skridskoåkrarna

det säjer jag nu yo

att proppmätt okcså liggra ellrer mer halvliggra i en soffa okcså tittra på en tråkrig dvdefilm som är så tråkrig att man egjentligen tittrar på någnontning annat: in i sej själv

okcså med andra ord in i allan andra in i allihop det är bara ett litet tjoho mellan dej själv okcså allan andra

jag är märkelig tänkrer man okcså blir man lite förvånrad det säjer jag nu yo

märkelig jag det är ju bara jag det säjer jag nu yo det är väl inte ingnenting speciellt med mej det säjer jag nu

men det kankse är just det

att man är annrorlunda än allan andra

okcså sammetidigt är man likadan som allan andra

dom här benen som grår okcså grår okcså hjärtat som slår okcså slår okcså ögnonen som tittrar okcså tankrarna som far som skridskoåkrare runt i huvudret vart ska dom vart ska dom det undrar jag nu

yo