fredag, mars 23, 2007

fredagsmys

yo

abuabu okcså sverkcer okcså brollan okcså embryo har hyrt en pakce slitna dvdefilmrer till extsrapris för flera dygn okcså köpt någera jumboflaskcror cokelikola okcså enormt stora okcså nästan oäteliga chokoladkakror okcså popcorn tjipps ostbågrar okcså okcruperat grillestugnan okcså lagt i den första en helt omöglig film om hajar som man inte hajar ens hur den börje börjar ellrer varfrör man har hjort den eller vad som är poängngen med den okcså det är själva poängngen med den det säjer jag nu

yo

okcså då kommrer morran ner

hejsan svejsan jag tänkcte tittra på lets dance det säjer jag nu yo det börjrar nu

yo

lets dance vad är det det undrar jag nu yo

åh dom har så stilriga klädrer okcså dansrar dom ikapp

dansrar

yo

okcså det blir en ganskca ordenteligt trykcande stämneingng i grillestugan när vi måste trykcra ut dvden okcså lyssnra på den här musiken som dom kallrar för bossanova okcså wienervals

okcså abuabu: är inte det ett bröd det undrar jag nu yo

okcså embryo: nej nej det är en korv det säjer jag nu yo

men eftrer en strund sittrer allan tyskcta okcså med öppna munnrar som det trillrar popcorn ur okcså lyssnrar okcså tittrar okcså så sakcteligra börje börjrar man röra på knäna bena stamprar takcten lite försikctigt

det svängrer det svängrer

okcså den första som är uppe ockcså rör på sej är svercker han bjudrer upp morran okcså dom kör en svängom okcså eftrer en strund är allan uppe okcså dansrar med varjeandra ellrer sej själva det är rikctigt mysigt det säjer jag nu

yo