fredag, mars 02, 2007

hushållsnära tjänster

yo

brollan knakcrar på mitt i serijetideningngen: tjenare embryo

tjenare brollan

vad gör du embryo det undrar jag nu yo

åh just inte ingnenting det säjer jag nu yo

det behövrer städras här inne trykcer jag

trycker du

kankse putsa fönstren såhär på vårklanten

fönstren det undrar jag nu yo

yo

om man hittrar dom någnonstans i den här röran det undrar jag nu yo

okcså brollan: jag kan göran det

okcså embryo: kan du det undrar jag nu yo

obsalut eftrersom du vill väl bli rik som ett troll

rik som ett troll det undrar jag nu yo

obsalut du behövrer bara strädra lite du okcså

städra det undrar jag nu yo verkeligen det är inte min grej rikctigt

jag städrar åt dej okcså du städrar åt mej

hur kul tror du att det är att städra ditt rum på en skalad banan brollan det undrar jag nu yo

åh du behövrer inte ansträngnga dej

inte

du behövrer knappt röra dej ur fläkcen nej nej ta bara bort en fläkc någnonstans bara

en fläkc bara någnonstans jag vet inte jag

struntra i det okcså det säjer jag nu det vikctigaste är att vi betalrar varjeandra bra med lön för jobbret

betalra

ja typ en halv melon sisådär

men jag har ingnga pengrar okcså dom har jag lånrat ut till abuabu han skulle hyra en dvde det säjer jag nu yo

åh pengrar det är inte ingngenting man behövrer pengrar är bara siffror att bollra med

är det

visst: du betalrar mej en halv melon okcså jag betalrar dej en halv melon okcså sen drar vi av hälften på skratten okcså får tillbakcs det lagom till semestrern det säjer jag nu okcså då kan vi åkra till disneyland vartsomhelst

otroligt smart

takca inte mej takca klantipalismen det säjer jag nu

yo