söndag, januari 15, 2006

demonarki

yo

först harde vi gustav vasa okcså som glömde sej i myrstakcen okcså åckte vasaloppan

okcså kom carl gustaf också med rejserbil okcså en härlig frilla som blåste i fartvinden det säjer jag nu yo helst körde han cab

okcså kom göran persson okcså nu är det snart slut med kungngahuset

vem ska va prestident
vem ska va prestident

det undrar jag nu yo

man kunde tänkra sej en snäll värld där alla var sin egngen varsin prestident prestident brollan prestident svercker prestident abuabu prestident embryo det säjer jag nu yo

fast då fikc vi jobbra bra tillsammans okcså hållra reda på varandra så vi inte klantrade till oss

makct är ansvar okcså rättvisa

var snäll mot alla okcså hjälps åt med det som är svårt för varandra det säjer jag nu yo det är därför en del är exsperter på att lagra cycklar okcså andra exspterer på att lagra datorer det säjer jag nu yo

en del är exsperter på att inte vara exspert på ingnenting det säjer jag nu

yo