onsdag, januari 04, 2006

presenten

yo

brollan kommrer in i rummet det säjer jag nu god jul säjer han okcså har han händrerna bakom ryggen

jul brollan det är juniairie nu det säjer jag nu yo

ja ja säjer han men han menrar att man kan fira jul ända till tjugonda julgrannen strår ju kvar inne innomhus okcså okcså sträkcrer han fram handen

det är ett fint litet packet ett ricktigt

takc brollan vad är det får man hjissa det undrar jag nu

hjissa på du bara embryo

en penna

nej nej

en spik bara för att du är brollan ett typisckt skämt du har slagit in en spik en liten skruv okcså säjer du den har du tapprat embryo

brollan skruvrar på sej nej nej säjer han

en mptre det undrar jag nu yo det är ett så litet pakcet

nej nej

en hoprullrad sedel en gammal dollar en euro

nej nej öppena nu

okej

det är en liten vad är det brollan en liten flöjt det undrar jag nu

ja en liten flöjt av silver eller inte en liten visselpipare som man kan spela på små melodrier jag köpte den i dom andera anderna

takc brollan

man kan kallra på djur med den säjs det

vilkca djur då det undrar jag nu

åh kondomrer lamadjur bergsgetter en okcså annan mysko det säjer jag nu

okså blåsrer jag i flöjten okcså genast kommrer mysko tultande med sin stora lilla päls det säjer jag nu okcså hör man hundera hundar skällra utanfrör på en gång

takc brollan vilcken fin present det säjer jag nu

yo