torsdag, januari 26, 2006

snacks

yo

okcså om man samlar ihop sej okcså sina kompisrar

abuabu
mobbo
hernandez
svercker
kanske om han är snäll brollan okcså någnon av hans kompisrar per å till exsempel

okcså ska man ha en kompiskväll okcså hur börje börjar man

man grår till dvdebuticken det säjer jag nu okcså väljer man

vi brukrar välja någera stykcen det säjer jag nu yo så man slipprer komma övergräns om bara en enda stykcen det säjer jag nu yo det blir en skräkcis en flabbrare en thriller okcså kanske en men bara på skämt bara lite mer för småugnar typ jorden strunt på åttio dagrar ellrer dumbo ellrer toy story shrek allandin björnbrödrer

problemet uppestår när man ska snackra om snacks eftrersom pengngarna räkcrer inte hur långngt som helst

läskcen är lika med no problems cokelikola i storpakc

men snacksen men snacksen hur ska man kunna besträmma sej när smaken är som menniskor

olicka det säjer jag nu yo

vi gjör en lista det säjer jag nu yo

nummrer fem är salta pinnar hur kan man äta någnonting som inte smakrar ingnenting det undrar jag nu

nummrer fyra är hälsochips sluta skojra med oss chips är onyttrigt det är själva íden med chips chips ska vara feta okcså kladdriga nu finsk det till okcså med äppelchips okcså chips som inte är chips som är hjorda av jag vet inte vad papprer

nummrer tre är jordnöttrer dom är små okcså småtråkriga men man blir mätt fort

nummrer två är ostbågrarna dom kan man alltid ställra fram okså dom tar alltid slut väldeligt fort

nummrer ett är popcorn men hur fungererar dom hur kan dom bli popcorn av små stenhårda majskorn det undrar jag nu dom är som en litnen blomma som slår ut i den väldeliga hettan i oljan ellrer i mikron okcså med lagom mykcet salt okcså smält smör är dom en ständig vinnrare

ellrer flera stykcen vinnrare dom är mångnga popcornen det säjer jag nu man fyller hela munnen okcså smasckar man det är knepigt om man ser en flabbrare okcså det kommer en skrattattakc mitt i munnen full av popcorn det säjer jag nu

yo