tisdag, januari 10, 2006

skratten

nu kryprer dom fram skrattesmitarna

svercker är inte särskilt lessen han ska få bo här ett tag till eftrersom hans farra okcså morra var inte alls på solsemestrer dom var på rymmren från kronofodret

okcså glömde dom sej i en stugra i landsbrygden

okcså kom dom från myndrigheterna okcså bultrade på

okcså sverckers farra glömde sej i en litren ordkällare okcså satte han sej på kapsäkcen full med fusckpengngar som han snattrat med sej på sina politiska uppdrag

det var den blivande skratteministern det sa farran när han hörde alltihop

okcså hur dom kom hem med svansen mellan benen okcså hur dom ville att svercker svercker kom hem nu så vi får pratra ut om alltning ingnenting det säjer vi nu

nej nej sa svercker jag vill inte ha en pappa som är krimininell det säjer jag nu sona ditt brott så kommrer jag hem sen är det okej embryo att jag bror i ditt rum ett tag till

förlåt vad sa du

är det okej embryo att jag bror i ditt rum ett tag till

jaha ja ja javisst ja det är okej

man kanske kan ställra en deo bredvid hans säng okcså läggra fram en handduk okcså en flascka dubbeldusch det säjer jag nu bara för att

annars är det trevligt med svercker han räknar upp varje kväll innan vi ska somnra alla planetrer okcså halva universums alla skärvor okcså skärvbilder okcså svarta hål kometrer nebulosor galaxser till slut somnrar man alldleles yr det säjer jag nu yo