tisdag, mars 21, 2006

äggen

nu är det påskc igjen nu är det påskc igjen

morran kommrer ned från vintern med hela lådan okcså sittrer hon okcså sortrerar kykclingrar höns tupprar ägg okcså tårarna strömmrar nerför

men morran

men embryo det är så sorgerligt

äsch morran det är bara en högtid det är tvåtusen år sedan nu långngfredagen okcså allt det

nej jag tänkrer inte på det jag tänkrer på äggen

på äggen det undrar jag nu

ja för om det här fortsättrer okcså fortsättrer okcså fågelarna dör fågelar är så fina djur embryo okcså till slut är det hönsens otur okcså blir det ingnga ägg till påskc

jamen ägg okcså ägg det finns väl värre sakrer

som vaddå

åh aids krig svält orkcaner jordbävningrar plötselig spädbarns

du är inte så himmela bra på att muntra upp embryo

förlåt morran jag försökrer bara sättra äggen i persipeketiv det säjer jag nu yo till alltning annat överallt

okej embryo

okcså morran en influensa den grår över en del kommrer att bli friskca okcså starkca okcså alltning grår vidare

det är sant embryo

okcså påskcliljorna får inte influensa i alla fall det säjer jag nu yo

på den här jordklotsen embryo så kan man alderig var säker det säjer jag nu

yo