fredag, mars 24, 2006

zombieäggen

nej men morran alltså

jo det här måste kollras upp det säjer jag nu yo

men morran det är vaneliga hönsägg liksom dom är kontorollerade tusen gångngrer

dom är döda embryo

men morran ägg är liksom dom är inte ellrer är dom är ägg liv

det är klart dom är embryon embryo

du menrar att alla ägg kan vara smittrade det undrar jag nu yo

dom kommrer från fågelar

sant

vad är nu numret till statens veteraninärmedikcsinskca anstalt det undrar jag nu

men morran

nu får dom kommra hit i sådana där vita dräkctrer okcså munskydd okcså ta hand om dom här

men morran du har ju köpt dom på ica det finns milliojoner likadrana

javisst okcså det är hemskct tänkc om folk ätrer dom tänkc om barnen ätrer dom

men morran det är inget fareligt det är inte så det här fungererar

dom får kommra hit säjer jag

men

jag tänkrer inte ta i dom

men morran det är inget fareligt

du rör dom inte hellrer du är ju min son jag vill ha dej kvar det säjer jag nu

men jag lovrar ingngen blir smittrad av sådnana här vaneliga

hur kan du vetra det embryo är du exspert på virus det undrar jag nu yo

nej det är klart men

dåså

ok morran ringng då men hälsa inte från mej det säjer jag nu

yo