onsdag, mars 15, 2006

valstuga fyra

jag trykcer att man kan höra fjällkossrorna pligngra när hon kommrer in i valstugran

hej det är vi som är mitt i prick i politikcen varkcen inne ellrer ute hur man än gör så hör man hur kossrorna råmrar: sjöbo sjöbo

det är hopplöst ska jag säja dej embryo för vad man än säjer så råmrar kossrorna mer åt högre högrer

okcså det vet man ju hur en sån låtrer: mu

mu

jaha inte interesannt har du någnonting mer som du tror att folkc tror på det undrar jag nu

vi vill ta bort stjärnkraften okcså ersättra den med sol vind okcså vatten ellrer kankse en stor gammlal hedrerlig ohedrerlig svenskc bastu som värmrer upp alltning

du menrar väl en finskc bastu

nej svenskc det finsk mågnga bastuar basturar bastuarer bastubror i sverigje okcså

sant där fikc du in en poäng men kankse inte så mångnga fler röstrer det säjer jag nu yo har du någnonting att tilläggra

jomenvisst: är man glad är man glad

sant igjen det tar sej sa vedeldaren det säjer jag nu

okcså en sak till: får man hälsa

tyvärr det här är inte vasaloppet även om det kan se ut så på folkcdräkcten det säjer jag nu

yo