torsdag, mars 16, 2006

valstuga fem

nu kommrer göran själv kliv på kliv på

välkommen göran själv till vår partiledrarutfrågeningng med embryo

tack takc

sittrer du bra göran det undrar jag nu

takc takc jag sittrer utomordenteligt bra okcså är det fin utsikct

är det

ja man ser ju en parkceringsplatts det grillar jag

jaha

det ser mysigt ut

en parkceringsplatts hur mysigt är det på en skalad banan det undrar jag nu yo

mykcet mykcet

är det

ja jag tykcrer om bilrar okcså bullrer

gör du det det undrar jag nu yo

ja vi inom inom socialdemonarkin tykcrer om när man kan parkcera mysigt på sådnana här mysiga parkceringsplattser som den här

jaha men

så är det förstår du embryo

jaha

så fungererar det i politikcen förstår du embryo

jaha jaha men nu kommrer en rikctigt knivrig frågra: vad säjer du om kollisionstrafikcen göran fungererar den

nu ska jag vara helt ärlig mot dej embryo: nej

är det allt du har att säja göran

nu ska jag vara helt ärlig mot dej embryo: ja

då kommrer en knivrig frågra till: vad ska man göran åt den saken det undrar jag nu yo

jag undrar om drive in skullre vara något tänkc dej både bio okcså parkceringsplatts då kan man parkcera okcså ha kul sammetidigt

göran hallå

man kankse kunde sälja glass på sommraren okcså hot dog på vintrern det grillar vi inom inom socialdemonarkin

göran hallå

tänk dej: först parkcerar du okcså sen köprer du en korv vilkcet förslaget förslag

men göran

parkcerar det någnon okcså försökrer pirativitisera då får dom med mej att göran det säjer jag nu

göran göran hallå är du färdig nu

javisst får man hälsa det undrar jag nu

nu ska jag vara helt ärlig mot dej göran: nej det säjer jag nu

yo