torsdag, mars 16, 2006

valstuga sex

hej okcså hej

hej hej

ja hej hej

trykcer ni inte att det är jobbrigt att ingnen vet om ni hållrer med dom ena ellrer dom andra det undrar jag nu yo

det vikctigaste för oss är milijön

ja det vikctigaste för oss är milijön

är ni för ellrer emot att man ska pirativisera ditten okcså datten det undrar jag nu yo

det vikctigaste för oss är milijön

ja det vikctigaste för oss är milijön

är ni för ellrer emot att man ska sänkra skratten det undrar jag nu yo

det vikctigaste för oss är milijön

ja det vikctigaste för oss är milijön

trykcer ni att vem som helst ska kunna säljra okcså köpra hur som helst vad som helst när som helst

det vikctigaste för oss är milijön

ja det vikctigaste för oss är milijön

trykcer ni att är bra med två partiledrare som egjentligen inte är partiledrare fast dom är det eftrersom dom är med på partiledrarutfrågningngrar det undrar jag nu yo

det vikctigaste för oss är milijön

ja det vikctigaste för oss är milijön

är ni alltid sams ni två det undrar jag nu yo

ja det är vi

ja nej det är vi inte

takc ska ni ha det var miliöjvänligt av er att ställra upp vill ni hälsa till någnon

får man det det undrar jag nu

ja får man det det undrar jag nu

nej absolut inte det säjer jag nu yo

men du sa ju

ja men du sa ju

det är väl inte förbjudret att fråga det säjer jag nu yo