söndag, december 16, 2007

embryos rimstuga

sverkcers farra är först på plats: jag har köpt en liten ask med otroligt små muttrar

muttrar muttrar embryo: varför då det undrar jag nu yo

eftersom han önskar sej sådana det säjer jag nu yo

muttrar muttrar embryo och suger på pennan en ganska lång stund

jag kan icke ljuga
så muttrar får duga

jaha: men då avslöjar man ju vad som är i inuti i paketet

jag vill dej nu truga
med en hälsning
från embryos stuga

men då fattar man ju inte ingenting: ska man inte gissa vad som är i inuti i paketet det undrar jag nu yo

en burk med beluga
som svalts av en fluga

men det är det ju inte alls det säjer jag nu

jag ber att få buga
ity skruvar är sluga

det får kanske fungera även om det inte är precis exakt som jag hade tänkt mej

mina rim brukar suga

jag märker det på en skalad banan

men dom kostar en tjuga

yo