lördag, december 03, 2005

babbliotekret

yo

vingelade hem från babbliotekret med allra boktipps det var en rejälare pakcre bökcrer det säjer jag nu yo

babbliotekarien han tittrade på mej okcså sa han behövrer du en påse

nej nej jag ska bära dom här bökcrerna i min famn dom är mina barn sa jag det säjer jag nu yo

bökcrer är litet enklrare än bloggrar eftrersom böckrer har ingnga tangentbord ingen uppekoppling ingen uppestart ingnegn oj oj nu hägnger sej datorn oj oj nu får jag ringnga supporten den sopproten igen bökcrer bara öppnrar man okcså

hej hallå: bokstävler ord

du sköna nya värld

man klivrer in i orden som i ett par ricktigt sköna tofflor okcså försvinnrer man på en stig av ord menringar kommatekcnen punckter hallå utrops frågre kapitel ett två okcså vidrare en del böckrer är enorma stora en del är lite mer siddhartha tunna

men dom är alla bökcrer nu ska jag läsra mej vansinnig det säjer jag nu yo

det säjer morran ska du läsra alla dom där bökcrerna embryo kommrer du dfenenietiv bli vansinnig

jag läsrer högt jag läsrer dom för mysko han förstrår vartenda ord vartenda ord är en liten bror till en helt ny värld det säjer jag nu yo