onsdag, december 21, 2005

dvdebutiken

yo

ledigheten

här står man okcså med händerna i

okcså tröjan som hängnger

här står man okcså hängnger med tröjan händerna kompisarna marcken snön himmelen trafiken det händrer abbselut inte ingnenting inte någontning ingnenting alls det säjer jag nu yo

ska vi hyra en vad säjer ni

vi kan ju kollra

okej okej

man grår in i dvdebutiken okcså drar fingeret över titelarna okcså alla filmer är dålriga ricktigt dålriga hur dålriga kan de egjentligen bli hur dålriga filmer får man göran på en skalad banan det undrar jag nu yo

till okcså med dom bra filmerna är dålriga det säjer jag nu yo

vad ska vi hyra det undrar jag nu yo

en julfilm

en julfilm är du helt

ensamna hemma det är en ricktigt kul julfilm

men det den gick på tevede i typ igår i förregår okcså i förreförregår okcså förra vekcan förra månadnen ensamna hemma är den som har gått allera flest gångnger det säjer jag nu yo

nej nej det är janssonligan

tror du

jag vet jag vet

jaha men vad ska vi hyra då

en julfilm ellrer en hjulfilm kankse herbert om den lilla bilen som kan skrattra

skrattra gjör den det

jag vet inte men kankse

tror du att den skrattrar en bil det undrar jag nu verkeligen

kankse inte

ellrer så gjör den det

vaddå

skrattrar

vem

bilen

vilcken bil

herbert den lilla bilen som kan skrattra det säjer jag nu yo

nej ska vi gå hem nu har vi stått här okcså pratrat en hel långnfilm det säjer jag nu yo

vi går hem det säjer jag nu yo vi har hjort vårt vi är färdriga nu vi kan det här det är dags det är en ny dag i morgnon det säjer jag nu en ny dag att överlevra everlövra everövra ervervröra överveva erövra

erövra yo där satt den det säjer jag nu i morgnon är en ny dag hur som helst det ska bli spännandre livet är en ricktig film det säjer jag nu i alla fall nio av tio på en skalad banan också ibland bara en svag etta men ibland en tia också ibland typ tisdagrar kanske bara en trea fyra det säjer jag nu

alltning är alltrid olicka

yo