onsdag, november 16, 2005

darth vader

sen kom vi på det ju när vi gikc där okcså bara gikc rakt fram igjenom ingnenting sådär som man gjör ibland man strosar också smältrer maten också smygraprar det säjer jag nu

abuabu okcså embryo dom strosandre mcrånaldsraparna

våra tanckar måsste ha varit i samma tank det säjer jag nu okcså simmrat för nu vände vi oss mot vareandra jag okcså abuabu okcså så jorde vi en jordan en high five okcså sa vi det samtidigt

darth vader

det är honom alla är annorlundra

det är den den mörkca kraften vi är annorlundra

för darth vader han är till okcså med annorlundra sej själv det säjer jag nu han grår omkring i sin egen skugga darth vader

okcså sen sa abuabu det som fikc oss att vara tysckta i flera minutrar bägge två båda okcså

vi är alla annorlundra oss själva det säjer jag nu

yo