onsdag, november 16, 2005

mera annorlundra

yo

vi smet ner till abuabus gammela jobb på mcrånalds okcså tog varsina okcså satt okcså snackrade embryo okcså abuabu det säjer jag nu

han är lite annorlundra svercker säjer jag

abuabu drickrer ur sin shejk

han är verkeligen lite annorlundra svercker säjer jag

abuabu han tittrar ut gjenom fönsteret där alla bilarna dom bara kör förbi förbi

verkeligen lite annorlundra den där svercker säjer jag igen

abuabu han tittrar på mej

verkeligen annorlundra den där svercker tyckrer du inte säjer jag

okcså abuabu: det är ju du som är annorlundra embryo

ho ho abuabu ska du säja abuabu är det någnon som är annorlundra så är det du

nej nej inte jag

jo jo du okcså

i sådnana fall är ju alla annorlundra säjer abuabu

ja just det

ja just det säjer jag det säjer jag nu yo

alla är annorlundra varandra

nu säjer vi det samtidigt: alla är annorlundra det stämmrer ju

men säjer abu abu

men annorlundra från vemdå från vaddå det undrar jag nu yo

ja verkeligen

yo