fredag, november 18, 2005

hårda paket nu igjen

yo tomten den gubben

den gubben gikc inte tomten nu försökrer han lura oss här

tomten slår in hela jordklotsen okcså gjer han bort den till en annan tomte i ett annat universum det säjer jag nu

god jul god jul käre kollellega

men vad kan det vara det undrar jag nu säjer tomten II uppeföljaren

du kan alldrig gjissa det säjer jag nu säjer tomten vår tomte jodklotstomten

tomten II höjer på ett ögonbryn han säjer: inget rim det undrar jag nu

nej nej jag kunde hittra på någrot som rimmrar med klots det säjer jag nu oj nu försa jag mej visst

men tittra men tittra

en jordklots presis vad jag har önsckat mej är den full av snällra barn det undrar jag nu yo

visst visst också liter fattiga så du får vara snäll som bara den det säjer jag nu

men jag är ju snäll som bara den det säjer jag nu jag är ju tomten

om man skakrar på den så snöar det okcså eftrersom det snart är jul det säjer jag nu säjer jag tomten

men den tomtegubben gikc inte för vi kom på honom innan jul den gammela tomten om han inte skärper sej kanske vi slutrar tro på honom det säjer jag nu

yo